sobota, 18 marca 2017

O przygotowaniach do lata:)

No i wiosny oczywiście, choć pory roku tak się zatarły, że z kurtek zimowych przeskakujemy od razu w krótki rękaw, sukienki i szorty;)




Dziś miałam praktycznie cały dzień wolny i z przyjemnością spędziłam go przy maszynie:)
Zamówiłam ostatnio kilka materiałów na T-shirty i w końcu mogłam zrealizować swoje plany.

Tkaniny (single jersey) zamówiłam w nowym miejscu, bezpośrednio u producenta.
Materiały są dobrej jakości (choć to okaże się dokładnie po praniu), troszkę rozczarował mnie termin dostawy. Mimo przelewu z tego samego banku i wybraniu przesyłki kurierskiej, paczka dotarła dopiero po tygodniu...
Ale jestem skłonna poczekać biorąc pod uwagę ceny zakupu:)

No to dziś pierwsza...

Chyba najmodniejszy w tym sezonie wzór moro:)
Od razu napiszę, że będzie jeszcze jedna odsłona,  jaśniejsza:)











Przy okazji mała zapowiedź kolejnych sztuk;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz