poniedziałek, 27 lipca 2015

Miniony weekend

Spędziliśmy bardzo rodzinnie:)
W sobotę potrójna impreza rodzinna ( w tym imieniny mojego męża) spędziliśmy grillując bardzo miły wieczór.

W niedzielę wstaliśmy bez pośpiechu, a ja wykorzystując "zalegający" chleb zrobiłam na śniadanie tosty:)







Te z oliwkami są moje:)



Nie pamiętam, czy już wspominałam, że walczymy z remontem?
To będzie moja przyszła kuchnia...
Póki co jeszcze nie wygląda, ale mam nadzieję, że efekt końcowy będzie spełniał moje oczekiwania:)
Trochę zmian mam zaplanowanych - w związku z tym, że obecne meble kuchenne są jeszcze w bardzo dobrym stanie i szkoda mi je wymieniać, jednocześnie marzy mi się biała kuchnia, postanowiliśmy wymienić tylko fronty  szafek i całość machnąć na biało:)
Od zawsze bardzo podobały mi się ażurowe drzwi, dlatego zdecydowałam się na poniższe, oczywiście będą białe:

(fot. Castorama)

Do tego blat:

(fot.Castorama)
Lub coś podobnego:)

A ponieważ planuję bardziej kuchnię w stylu vintage, uchwyty do szafek wybrałam takie, porcelanowe:)

(fot. Amix.pl)
Jeśli macie jakieś namiary na ładne, porcelanowe uchwyty w rozsądnej cenie, to bardzo proszę o namiary;)

Na chwilę obecną jesteśmy na takim etapie...
Jeszcze sporo przed nami, a że mąż robi wszystko sam, budynek jest wiekowy, to co chwilę wyskakują jakieś "niespodzianki".
Ale płytki położył tak, że jestem z Niego MEGA dumna:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz