sobota, 15 sierpnia 2015

Stefano:)

Albo po prostu Stefan:)
Kolejny królik trafił dziś w dobre ręce:)













Jak Wam mijają wakacje?
Ja od czwartku mam urlop:)
A przypadkowo złożyło się, że mam dwa tygodnie + dwa dni jednym ciągiem z czego się bardzo cieszę, tylko jak ja później wrócę do normalności?

W każdym razie, póki co mam czas na wyż(sz)ycie się przy maszynie, w kuchni - jakieś pomysły na wakacyjne pyszne posiłki?

Ostatnio udało nam się chwilę poobserwować perseidy:)



Ze względu na upały, trawnik jest w fatalnym stanie, no ale cóż...

A w związku z jutrzejszym dniem mamy już gotowy bukiet:


I pyszną zupkę z fasolki szparagowej:)


A z ostatnich zdobyczy żywnościowych saaame zdrowe rzeczy:)




A dla ochłody chciałam Wam jeszcze pokazać jakie wielgachne lody sprzedają w mojej ukochanej cukierni - Dolce Latte:


Dwie gałki - truskawkowa i śmietankowa:)
Można? No pewnie, że można:)

A desery u nich wyglądają tak:


I co Wy na to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz