niedziela, 12 października 2014

Papieska niedziela:)

Dziś Niedziela Papieska:)

 



Dopisała pogoda przez cały weekend:)

W dniu wczorajszym, będąc członkinią Rydzyńskiego Stowarzyszenia Jukundus (zapraszam do polubienia strony - naprawdę WARTO, bo mocno działamy:) ) sprzedawałam pod Kościołem kremówki papieskie - przepyszne, o czym świadczy fakt, że po dzisiejszej (drugiej mszy o 9.30)  się skończyły:) [tym samym przepraszamy wszystkich, którzy się nie załapali... - no ale cóż, kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje:)]

A tu mała relacja - wczoraj wieczorem było bardzo kameralnie:)




Wszystkie powyższe zdjęcia Ago design 


Kremówki były po 2,50 (PLN) - jakość? R E W L A C J A:)
Kosztujemy 3 rok z rzędu i zapewniam - jakość niezmienna:)

A dziś po południu?
Cudowne wrażenia, mega koncert, ciary na ciele i te sprawy...
Niedzielny Koncert Papieski Scholi z Parafii NMP Niepokalanie Poczętej z Poznania:

Powyżej trzeci od lewej - x. Konrad na co dzień - dość zamknięty [ale kazania ma przepiękne], ale jak bierze gitarę w dłoń - BARDZO otwarty i sympatyczny człowiek.
A jaki ma głos... taki radiowy....



Zdjęcia z koncertu by Krzysztof Sikora

 i choć na zdjęciach tego nie widać - MEGA rockman:)

Spokojnej nocy i MEGA dobrego tygodnia:)

A tak a propos...

Ago Design wymyśliła, że każde pudełko z kremówkami  będzie ozdobione sentencjami (najsłynniejszymi cytatami Ojca Św. Jana Pawła II).
Ja [naprawdę losowo] zakupiłam kremówki z sentencją JP II : " Bóg nie żąda od nas rzeczy, które nas przerastają".

I jak tak patrzę na moje życie ostatnio, na to, co kartka po kartce odkrywam, co jest mi zapisane - tam wysoko, u góry, co bardzo często nie mieści się w NASZYCH planach, stwierdzam, że to PRAWDA:)
Moja Babcia też mawiała, że Pan Bóg nie zsyła na nas więcej niż możemy udźwignąć...



Dobrej nocy...


2 komentarze:

  1. a poza sezonem posiadacie takie pyśniące kalorie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Kochana, kremówki papieskie są tylko ten jeden, jedyny raz w roku w Niedzielę Papieską:)
      Jeździmy po nie do Puszczykowa, ale warto tego dnia wypić kawę w rodzinnym gronie i skosztować choć jedną;)

      Usuń