sobota, 24 maja 2014

Kiermaszowe Panie Królikowe

Ostatnie przygotowania do jutrzejszego kiermaszu rękodzieła, jaki będzie miał miejsce podczas odpustu Św. Jucundusa w Rydzynie:)

Panie Królikowe, już czekają zapakowane.
Co prawda ja osobiście nie będę mogła być przy stoisku z rękodziełem, bo jako członkini Rydzyńskiego Stowarzyszenia Jucundus odpowiedzialna jestem za "wiejski stół", ale myślę, że Zosia jest już na tyle duża, że sobie sama poradzi:)
Co prawda, chętna była dopiero po tym, jak obiecałam procent od ewentualnej sprzedaży, ale trudno się dziecku dziwić, jak ma być TYLE atrakcji:)

Oczywiście wszystkich z okolic zapraszamy bardzo serdecznie, na nasze święto, będzie MEGA zabawa i wyżerka;)
Kiełbasa z grilla, ogniska, grochówka, wiejski stół, kawiarenka wiedeńska.
A z atrakcji?

Ja najbardziej czekam na X Legion z Poznania, który w strojach z epoki przedstawi m.in. pokaz walk legionów rzymskich, będzie pokaz salsy, animacje dla dzieci, bryczki, jazda konna...:)

Czekamy na Was od 11.30 !



I moja osobista broszka:)
Miętowa w białe groszki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz