niedziela, 25 maja 2014

Raport z "pola walki"

Kochani:)
Jesteśmy po pierwszym kiermaszu rękodzieła, który odbył się przy okazji Święta Jucundusa:)
Trzy Królikowe znalazły nowy dom, z czego bardzo się cieszę i dziękuję za zakupy!

Na stoisku z rękodziełem przebywała Zosia, ja zaś stałam na stoisku "wiejski stół" - smalec, wiejski chleb i ogórki małosolne:)

Takiego zestawu nie trzeba reklamować;)

A tu przygotowania do święta Jucundusa (mam nadzieję wrzucić też zdjęcia legionistów rzymskich, którzy specjalnie dla nas przyjechali z Poznania:)

Wczoraj przy pomocy dwóch sprężarek nadmuchaliśmy na plebanii 500 balonów, palce mam zdarte do krwi od ich wiązania, ale było warto:)

Wczoraj było tak:
Fot. ks. Radek Rakowski

Fot. ks. Radek Rakowski



Tu zaledwie niewielka ich część;)





W tle widać piękne grafiiti, które poniżej w pełnej okazałości.
Tak, tak:)
Tak Może wyglądać parafialne podwórko:)


A wieczorem...tak...


I co Wy na to:)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz